Megane Sport Forum banner

Cholernie irytujący błąd 'sprawdź wtrysk' znowu...

49K views 11 replies 8 participants last post by  Lemon  
G
#1 ·
Ostatnim razem miałem tę usterkę 3000 mil temu, tuż przed serwisem..... mocno przyspieszałem na każdym biegu i osiągałem 4 tys. obrotów i wchodził w tryb awaryjny.... Więc żyłem z tym przez 2 dni do serwisu (tuż przed oddaniem go, zdjąłem zawór DV) w każdym razie serwis został wykonany i w ogóle nie mogli znaleźć usterki - więc przypisali to prawdopodobnie awarii zaworu DV! Więc dostałem zestaw serwisowy do zaworu DV i wszystko działało dobrze.

Teraz dziś wieczorem musiałem odbyć podróż do MK, więc zatankowałem samochód (w Waitrose!! normalnie BP man) i wyruszyłem w drogę. Przejechałem 10 minut drogą i zjechałem z ronda, osiągnąłem 4 tys. obrotów, samochód umiera na zewnętrznym pasie drogi dwujezdniowej.

6 razy zdarzyło się to w drodze tam i z powrotem!!!!!

Samochód jedzie dobrze, jeśli jadę normalnie przez obroty, ale kiedy dostaję błąd wtrysku, musisz zatrzymać samochód, wyłączyć i włączyć ponownie, aby go usunąć.

Renault nie znalazło usterki ostatnim razem, ponieważ nie jest ona rejestrowana w ECU.... więc czy mam z tym żyć za 50 funtów paliwa i mieć nadzieję, że to wadliwe paliwo.... czy zdemontować zawór DV....... :laughing2:

W drodze do domu byłem gotów wrzucić to coś do rowu i iść do domu........ chociaż padało.
 
#2 ·
Spróbuj tego;

1/. Uruchom samochód, aż prawie zabraknie benzyny.
2/. Idź na stację benzynową.
3/. Dodaj trochę Redexu, a następnie 10 zł V-power.
4/. Pozwól samochodowi się rozgrzać i ruszaj w drogę.
5/. Zjedź gdzieś na pobocze i kilka razy wbijaj samochód na obroty.

Powinno to wyczyścić wtryskiwacze. Kontrolka silnika mignęła mi kilka razy, zanim to zrobiłem, jak dotąd nie wróciła. Spróbuj dodawać Redex za każdym razem, gdy tankujesz samochód, powinno to BARDZO pomóc!
 
#4 ·
Mam dokładnie ten sam problem :( ..........i dealer również zrzucił to na awarię DV, więc go zerwałem i nadal to robi...........to naprawdę denerwujące, ponieważ tak naprawdę nie można dać samochodowi pełnego buta :( .......szczególnie gdy próbujesz ścigać się ze swoim kumplem w Evo9, lol

U mnie pojawia się, gdy samochód osiąga ponad 5000 obr./min.........
 
#5 ·
Można to sprowadzić do następujących kwestii, więc przejdź przez listę.

1) Lepki DV, który powoduje wyciek ciśnienia i/lub węży podciśnieniowych.
2) Złamany plastikowy klips/wąż podciśnieniowy, który przechodzi nad korpusem przepustnicy. Zabezpiecz go odpowiednio opaską zaciskową i mocno.
3) Czujnik ciśnienia doładowania uszkodzony lub nieprawidłowo wciśnięty w kolektor dolotowy. (kwadratowa czarna jednostka, która znajduje się w połowie kolektora dolotowego). Mają tendencję do podnoszenia się po pewnym czasie, wciśnij go w dolot lub załóż opaskę zaciskową, aby lepiej trzymał.
4) Wadliwe oprogramowanie, zaktualizuj je w Renault do najnowszej wersji. Jeśli masz E4 lub F1, poproś ich również o wykonanie aktualizacji oprogramowania Red Recall Injection.
 
#6 ·
Można to sprowadzić do następujących kwestii, więc przejdź przez listę.

1) Lepki DV, który powoduje wyciek ciśnienia i/lub węży podciśnieniowych.
2) Złamany plastikowy klips/wąż podciśnieniowy, który przechodzi nad korpusem przepustnicy. Przymocuj go odpowiednio i mocno trytytką.
3) Czujnik ciśnienia doładowania uszkodzony lub nieprawidłowo wciśnięty na wlocie. (kwadratowa czarna jednostka, która znajduje się w połowie kolektora dolotowego). Mają tendencję do podnoszenia się po pewnym czasie, wciśnij go w dolot, a nawet załóż wokół niego trytytkę, aby lepiej trzymał
4) Wadliwe oprogramowanie, zaktualizuj je w Renault do najnowszej wersji. Jeśli masz E4 lub F1, zleć im również aktualizację oprogramowania Red Recall Injection.
dzięki kolego,

wiem, że to nie pierwszy, ponieważ zdjąłem bov i nadal to robił :(

Sprawdzę czujnik ciśnienia doładowania i plastikowe elementy, aby upewnić się, że wszystko jest na swoim miejscu itp., w przeciwnym razie, witaj panie dealerze Renault :)

Pozdrawiam,
Brendan
 
G
#7 ·
Miałem ten problem wczoraj, uruchomiłem go i przeszedł w tryb awaryjny i zaczął skakać, więc się zatrzymałem i zajrzałem pod maskę i wąż podciśnieniowy był zerwany i złamał się klips. Myślę, że plastikowe wypustki wpadły do kolektora dolotowego, więc mam nadzieję, że będzie dobrze! Renault ma go teraz, więc bez samochodu w ten weekend nie jestem zadowolony.
 
#8 ·
Cóż, wydaje się, że mój samochód wrócił do normy, teraz mogę używać obrotów powyżej 5000 obr./min bez otrzymywania gejowskiego komunikatu wtryskiwacza.

Zatankowałem paliwo prawie do zera, włożyłem trochę środka czyszczącego do paliwa do samochodu i zatankowałem go, a następnie pojechałem na długą przejażdżkę (dzień jazdy z australijską ekipą Renault :D).

I od tamtej pory samochód wrócił do normy, hurra!

Przypisuję to wadliwemu paliwu lub paliwu, które powoli się pogorszyło......?
 
#10 ·
Mam ten sam problem, doprowadza mnie to do szału.

Mój mechanik wymienił świece zapłonowe i cewkę zapłonową, ale wciąż to robi. Zamierzam wypróbować wszystko powyższe i mam nadzieję, że zadziała, ponieważ właśnie zaparkowałem megane i jeżdżę jednym z moich innych samochodów, ponieważ doprowadza mnie to do szału